DSI 2.0 vsebuje posodobljeno metodologijo, ki temelji na okviru DigComp Skupnega raziskovalnega središča Evropske komisije in njegovi najnovejši izdaji.
DSI 2.0 vsebuje posodobljeno metodologijo, ki temelji na okviru DigComp Skupnega raziskovalnega središča Evropske komisije in njegovi najnovejši izdaji.
Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT), podrobneje neopredeljeno
Metodologije
European Commission
Evropska unija
Angleščina
EU pobuda
Osebe, ki potrebujejo prekvalifikacijo,Osebe, ki so končale terciarno izobraževanje (EQF 7),Osebe, ki so končale terciarno izobraževanje (EQF 8),Osebe, ki so končale terciarno izobraževanje (EQF 6)
Kazalnik digitalnih spretnosti (DSI) je bil prenovljen v drugo izdajo, 2.0. DSI, ki ga je zasnoval Skupni raziskovalni svet Evropske komisije, je kazalnik, ki se uporablja v letnem poročilu o indeksu digitalnega gospodarstva in družbe (DESI), v katerem se vsako leto spremlja napredek držav članic EU pri digitalnem razvoju, vključno z digitalnimi spretnostmi.
DSI je bil prvič pilotno uporabljen leta 2014, danes pa se uporablja za spremljanje ambicioznega cilja politike, da bi do leta 2030 vsaj 80 % prebivalstva EU imelo vsaj osnovne digitalne spretnosti. DSI 2.0 prihaja s posodobljeno metodologijo za merjenje digitalnih spretnosti prek orodja. Okvir digitalnih kompetenc (DigComp - zdaj DigComp 2.0) Evropske komisije je podlaga za DSI kot osnovni teoretični okvir, skupaj z empirično potrditvijo.
Rezultati na splošno potrjujejo zanesljivost primerjav kazalnika med državami. Revidirani kazalnik je rezultat dela, ki je v letih 2019-2022 potekalo v Eurostatovi delovni skupini za informacijsko družbo, da bi posodobili kazalnik s prilagoditvijo revidiranemu konceptualnemu okviru (DigComp 2.0) ter ga uskladili s tehnološkim napredkom od objave prve različice leta 2015.
© Joint Research Council, European Commission