Nabor orodij in virov za uvajanje inovacij v razredu.
Nabor orodij in virov za uvajanje inovacij v razredu.
Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev, podrobneje neopredeljeno
Metodologije
European Schoolnet
Evropska unija
Angleščina
Mednarodna pobuda
Zelo uspešni,Osebe s 3-10 letnimi delovnimi izkušnjami
Zbirka orodij za učilnice prihodnosti je inovativna zbirka orodij, smernic in virov, ki je bila razvita v okviru Laboratorija za učilnice prihodnosti (FCL), pobude European Schoolenet. Zbirka orodij ponuja priložnost, da si predstavljamo scenarije za prihodnje razrede in različne načine, na katere je mogoče v razrede vnesti napredno in inovativno učenje. Viri, vključeni v zbirko orodij, omogočajo učiteljem, vodstvom šol, oblikovalcem izobraževalne politike in ponudnikom tehnologije, da oblikujejo te scenarije učilnic prihodnosti - pripovedni opis poučevanja in učenja, ki zagotavlja jasno vizijo za inovacije in napredno pedagoško prakso, podprto s tehnologijo.
Zbirka orodij je sestavljena iz petih sklopov orodij, ki udeležence vodijo skozi korake, potrebne za oblikovanje scenarija prihodnjega učenja ali poučevanja - in iskanje najboljšega načina, kako inovacije nekoliko približati učilnici. Z besedo učilnica je mišljen vsak prostor, v katerem poteka učenje. Udeleženci tečaja bodo razumeli, kako prepoznati zainteresirane strani in potencialne partnerje ter razumeti najnovejše digitalne trende na področju učenja in poučevanja. Pridobili bodo spretnosti pri modeliranju prihodnje učilnice in izkušnje pri oblikovanju scenarijev za bolj inovativno učenje. Drugi nabori orodij ponujajo pregled učnih dejavnosti in kako jih sestaviti ter zagotavljajo informacije o ocenjevanju in vrednotenju procesov v razredu.
Ena od prednosti nabora orodij je njegova prilagodljivost: oblikovati ga je mogoče tako, da ustreza različnim kontekstom in potrebam; uporabljajo ga lahko različne zainteresirane strani, ne glede na velikost ciljne skupine. Zbirka orodij za učilnice prihodnosti ni le vodnik po korakih za inovacije v učilnicah, temveč tudi opomnik, da se inovacije lahko zgodijo kjer koli - v posamezni učilnici, šoli ali širšem izobraževalnem sistemu.