V tej epizodi podkastov OECD strokovnjaki razpravljajo o digitalni medijski pismenosti: ali je to odgovor na naše težave z dezinformacijami?
V tej epizodi podkastov OECD strokovnjaki razpravljajo o digitalni medijski pismenosti: ali je to odgovor na naše težave z dezinformacijami?
Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Avdiovizualno ustvarjanje, tehnike in multimedijska proizvodnja
Drugo gradivo za izobraževanje
Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD)
Evropska unija
Angleščina
Mednarodna pobuda
Ne-naravni govorci,Osebe v terciarnem izobraževanju (EQF 6),Osebe v srednješolskem / obveznem izobraževanju,Osebe z 0-3 letnimi delovnimi izkušnjami,Osebe s 3-10 letnimi delovnimi izkušnjami,Manj uspešni
Kritično razmišljanje še nikoli ni bilo tako... kritično. Kako razlikovati med dejstvi in mnenji, ko je na spletu toliko netočnega gradiva? Kaj je res? Kaj točno so dezinformacije? Te podkaste, ki jih ponuja OECD, vam bodo pomagale odgovoriti na ta in še mnoga druga vprašanja.
Izobraževanje nam lahko pomaga razumeti, kako preveriti vire, postavljati pojasnjevalna vprašanja in razumeti, kako algoritmi vplivajo na informacije, ki jih prejemamo prek izobraževanja. In ker ničesar od tega ni treba poučevati pri pouku računalništva, ki temelji na STEM, lahko digitalne medije in algoritmično pismenost spretno vključimo v vse učne načrte.
O tem razpravljajo: Kara Brissin-Boivin, direktorica raziskav kanadskega centra za digitalno in medijsko pismenost Mediasmarts, in avtor nedavnega delovnega dokumenta o digitalni medijski pismenosti, analitik OECD Jordan Hill. Govorila bosta o tem, kaj bi moralo vključevati kritično mišljenje v enaindvajsetem stoletju.
OECD je pripravil serijo kratkih podkastov, v katerih razpravlja o tem, kako lahko pomagamo oblikovati boljše politike za boljše življenje. V vsaki epizodi, ki bo trajala približno 15 minut, bodo OECD in zunanji strokovnjaki razpravljali o bojni neenakosti in vključujoči rasti, digitalni preobrazbi, družbenih spremembah, okolju, mednarodnem sodelovanju in še čem.