Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno
Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi, podrobneje neopredeljeno
Orodje za samoocenjevanje
European Commission
Evropska unija
Slovenščina,Angleščina
EU pobuda
Zelo uspešni,Ne-naravni govorci,Osebe v terciarnem izobraževanju (EQF 6),Osebe v srednješolskem / obveznem izobraževanju,Osebe z 0-3 letnimi delovnimi izkušnjami,Osebe v terciarnem izobraževanju (EQF 7),Priseljenci,Osebe s 3-10 letnimi delovnimi izkušnjami,Naravni govorci,Manj uspešni
Orodje za samoocenjevanje digitalnih spretnosti, imenovano "Preizkusi svoje digitalne spretnosti", je novo inovativno orodje, s katerim lahko vsakdo oceni svojo raven digitalnih spretnosti in določi učni načrt za njihovo izboljšanje, s poudarkom na spretnostih, ki so potrebne za uspeh v svetu dela.
Orodje je razvila Evropska komisija z enim samim preprostim ciljem - povečati število Evropejcev z osnovnimi digitalnimi spretnostmi - in tako podpira cilje digitalnega desetletja: zagotoviti, da bo do leta 2030 80 % Evropejcev imelo vsaj osnovne digitalne spretnosti. Test je na voljo v 29 jezikih, in sicer na portalu Europass in na platformi za digitalna znanja in spretnosti ter delovna mesta.
Ocenjevanje in testna vprašanja temeljijo na evropskem okviru digitalnih kompetenc (DigComp) in sledijo njegovim ključnim področjem.
Namen orodja "Preizkusi svoje digitalne spretnosti" je globalno izboljšati ozaveščenost in znanje o digitalnih spretnostih, začenši z zagotavljanjem jasne slike o ravni uporabnika, uporabno pa je za ljudi iz vseh okolij, npr:
Orodje ponuja priložnost, da si začrtate lastno učno pot: od začetne ocene digitalnih spretnosti do prilagojene podpore s predlogi tečajev, ki najbolje ustrezajo vašim ciljem. To so njegovi glavni koraki:
Orodje bo v bližnji prihodnosti izboljšano z dodatnimi funkcijami, kot so ciljno usmerjeni predlogi tečajev usposabljanja na podlagi rezultatov testa in prilagojeni profilu uporabnika.
Vsi rezultati so shranjeni v vašem profilu na platformi Digital Skills & Jobs, zato lahko do njih dostopate kadar koli in kjer koli.