Gradivo za učitelje, ki želijo spodbuditi uporabo tehnologije navidezne resničnosti v razredu.
Gradivo za učitelje, ki želijo spodbuditi uporabo tehnologije navidezne resničnosti v razredu.
Navidezna resničnost
Osnovno,Vmesno
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT), podrobneje neopredeljeno
Učni načrti izobraževanja
Vodafone Stiftung Deutschland
Nemčija
Nacionalna pobuda
Osebe v srednješolskem / obveznem izobraževanju
Programiranje okolij navidezne resničnosti v razredu je vir za učitelje, ki želijo izboljšati razumevanje tehnologije navidezne resničnosti (VR) in spodbujati njeno uporabo v razredu, tako v smislu učenja kot poučevanja. Vir digitalnih spretnosti je del pobude Coding for Tomorrow nemške fundacije Vodafone Stiftung, katere cilj je posodobiti šolsko izobraževanje z zagotavljanjem inovativnih ponudb za usposabljanje in izobraževanje.
Učni načrt zagotavlja strukturo 45-minutne učne ure o virtualni resničnosti in ne zahteva predhodnega znanja. Sestavljajo ga učno gradivo, videoposnetki in učno gradivo. Poleg tega imajo učenci možnost raziskati orodje CoSpaces, ki ponuja možnost programiranja in oblikovanja virtualnih reči. Učni načrt vodi učitelja pri predstavitvi pomembnih konceptov, ki se nanašajo na programiranje. Vključuje ogrevanje, njegov cilj pa je spodbuditi timsko delo, saj učence razdeli v skupine po 4 do 6 oseb, ki morajo sodelovati pri opravljanju nalog. Do konca ure bodo učenci bolje razumeli programiranje in njegove osnovne pojme ter prepoznali in opisali namen algoritmov.
Poleg tega je cilj dejavnosti tudi, da učenci:
Programiranje okolij virtualne resničnosti v učilnici je brezplačno gradivo, ki je na voljo v nemškem jeziku.