Salesforce je v 19 državah izvedel raziskavo med 23.621 zaposlenimi in bodočimi zaposlenimi, starimi od 18 do 65 let, da bi izmeril globalno pripravljenost na prihodnost digitalnih spretnosti.
Salesforce je v 19 državah izvedel raziskavo med 23.621 zaposlenimi in bodočimi zaposlenimi, starimi od 18 do 65 let, da bi izmeril globalno pripravljenost na prihodnost digitalnih spretnosti.
Umetna inteligenca,Internet stvari,Veliki podatki,Računalništvo v oblaku,Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT), podrobneje neopredeljeno
Drugo gradivo za izobraževanje
Salesforce
Evropska unija
Angleščina
Mednarodna pobuda
Zelo uspešni,Osebe s 3-10 letnimi delovnimi izkušnjami
Salesforce, vodilno svetovno podjetje na področju računalništva v oblaku, je izvedel obsežno raziskavo, v kateri je zajel več kot 23.000 zaposlenih in bodočih zaposlenih, starih od 18 do 65 let, v 19 državah, da bi izmeril globalno pripravljenost na prihodnost digitalnih spretnosti, zaskrbljenost glede pripravljenosti na delo in pomen stalnega učenja.
Rezultati raziskave so bili uporabljeni za oblikovanje globalnega indeksa digitalnih spretnosti, ki meri pripravljenost z vidika anketirancev na naslednje ključne dejavnike:
Na podlagi te študije so Salesforceovi raziskovalci vsaki državi dodelili oceno od 100, ki označuje nizko, zmerno in visoko pripravljenost na digitalne spretnosti, o katerih so poročali. Cilj izračuna globalnega indeksa digitalnih spretnosti je bil ugotoviti osebno naravnanost svetovnega prebivalstva glede digitalnih spretnosti, potrebnih za uspeh na delovnem mestu.