Interaktivna igra za spoznavanje spletnih groženj.
Interaktivna igra za spoznavanje spletnih groženj.
Kibernetska varnost
Osnovno,Vmesno
Razvoj in analiza programske opreme in aplikacij
Drugo gradivo za izobraževanje
MKW - Ministry of Science, Research and the Arts of Baden-Württemberg
Nemčija
Nacionalna pobuda
Osebe v srednješolskem / obveznem izobraževanju,Osebe v osnovnošolskem izobraževanju,Manj uspešni
Ali lahko ločite med legitimnim sporočilom, ki se prikaže na zaslonu, in goljufivim sporočilom? Strelska igra "Phishing Master" je zabavna spletna igra, ki sta jo v okviru projekta digilog@bw, ki ga financira MWK (Ministerium für Wissenschaft, Forschung und Kunst), razvila študenta Tehnološkega inštituta v Karlsruheju Tobias Länge in Philipp Matheis.
Cilj igre je pomagati uporabnikom, da se naučijo razlikovati med goljufivimi in legitimnimi sporočili. Uporabniki so pozvani, naj goljufiva sporočila brišejo, legitimna pa obdržijo. Hitreje kot se uporabniki odločijo, več točk pridobijo.
Igra je namenjena vsem vrstam uporabnikov. Igrajo jo lahko vse starostne skupine. Predhodno znanje ni potrebno. Ideja je, da se o ribarjenju naučite z igro, ki lahko pritegne zanimanje tudi novih ciljnih skupin.