Podatkovna zbirka projekta STEP_UP z dobrimi praksami, povezanimi s COVID-19, vladnimi ukrepi ter izmenjavo informacij in znanja.
Podatkovna zbirka projekta STEP_UP z dobrimi praksami, povezanimi s COVID-19, vladnimi ukrepi ter izmenjavo informacij in znanja.
Umetna inteligenca,Kibernetska varnost,Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT), podrobneje neopredeljeno
Metodologije
Shine 2 Europe
Evropska unija
Angleščina
Mednarodna pobuda
Osebe, ki so končale terciarno izobraževanje (EQF 7)
Virtualna knjižnica STEP_UP Game je odprt vir, ki združuje vrsto dobrih praks in gradiv za izmenjavo znanja, povezanih s pandemijo COVID-19 v Evropi, izmenjavo informacij in digitalnimi spretnostmi.
Projekt, ki je prejel sredstva iz programa Evropske unije Erasmus+, odraža spreminjajočo se realnost številnih Evropejcev po začetku pandemije COVID-19. Eden od poudarkov je zbiranje, izmenjava in razširjanje zanesljivih in verodostojnih informacij o vladnih in političnih ukrepih, sprejetih za zmanjšanje vpliva pandemije na regionalni ali nacionalni ravni.
Cilj virtualne knjižnice je ponuditi podatkovno zbirko najboljših praks s primeri njihove uporabe v državah članicah EU kot način spodbujanja odprtih inovacij in izmenjave znanja za preprečevanje prihodnjih kriz.
Virtualna knjižnica temelji na obsežnem pregledu v več jezikih EU ter analizi mednarodnih in nacionalnih virov ter gradiv o COVID-19 in socialnih ukrepih za obvladovanje kriz in kriznih scenarijev. Ta gradiva so zdaj zbrana v tej virtualni knjižnici, ki gostuje na spletišču STEP_UP, na voljo v angleški, portugalski, nizozemski, nemški, hrvaški in španski različici z več kot 200 vnosi, ki so v celoti na voljo za vpogled.
Projekt STEP_UP je evropski projekt Erasmus+, ki ga koordinira SHINE 2Europe.
Eden ključnih rezultatov projekta je spletna igra (orodje za usposabljanje) za podporo strokovnjakom na socialnem področju, vodjem skupnosti, neformalnim oskrbovalcem, negovalcem in prostovoljcem pri obvladovanju posledic izrednih razmer v zvezi s pandemijo COVID-19. Spletno orodje pomaga bolje razumeti razloge za različne vladne ukrepe ter razlikovati med resničnimi in lažnimi novicami. Uporabnikom ponuja tudi več priložnosti za izboljšanje njihovih digitalnih spretnosti.
Orodje in pripadajoča podatkovna zbirka zagotavljata informacije o preventivnih ukrepih, njihovem predvidenem učinku in vplivu na različnih ravneh - med drugim na ravni posameznika, na delovnem mestu, v družini, za vlado in družbo. Čeprav igra deluje predvsem izobraževalno, jo je mogoče uporabljati tudi v rekreativne namene in je lahko zanimiva za različne ljudi. V igri morajo igralci preprečiti širjenje pandemije.
Poleg igralnega orodja in celotnega kompleta orodij za usposabljanje bo na voljo tudi priročnik o družbenih in političnih ukrepih, ki naj bi ciljnim skupinam ponudil smernice in spoznanja o zgodnjem odkrivanju, preventivnih ukrepih, zdravstvenih in socialnih ukrepih, političnih ukrepih in komunikaciji. Priročnik bo dopolnjen z resničnimi zgodbami uporabnikov, dobrimi praksami in pridobljenimi izkušnjami.
Za projektom stoji konzorcij partnerjev iz petih evropskih držav: SHINE 2 Europe (koordinator projekta - Portugalska), Afedemy (Nizozemska), ISIS Institut für Soziale Infrastruktur gGmbH (Nemčija), Wise Angle (Španija) in Hrvaški inštitut za javno zdravje.