Podatkovna zbirka virov Cedefopa v podporo oblikovalcem politik ter ponudnikom izobraževanja in usposabljanja.
Podatkovna zbirka virov Cedefopa v podporo oblikovalcem politik ter ponudnikom izobraževanja in usposabljanja.
Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Interdisciplinarne izobraževalne aktivnosti/izidi, pretežno izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev
Drugo gradivo za izobraževanje
European Centre for the Development of Vocational Training (Cedefop)
Evropska unija
Slovenščina,Angleščina
EU pobuda
Osebe v srednješolskem / obveznem izobraževanju,Osebe v osnovnošolskem izobraževanju
Zbirka orodij za reševanje problema zgodnjega opuščanja izobraževanja in usposabljanja je zbirka podatkov, ki je dostopna prek Evropskega centra za razvoj poklicnega usposabljanja (Cedefop). Podatkovna zbirka ponuja različne učne vire, prilagojene različnim kontekstom, z namenom podpore oblikovalcem politik, javnim ustanovam, zasebnim podjetjem in ponudnikom usposabljanja iz sektorja formalnega izobraževanja ter sektorja poklicnega izobraževanja in usposabljanja (PIU). Cilj zbirke orodij je pomagati mladim, pri katerih obstaja tveganje, da bodo zgodaj opustili šolanje, da ostanejo v izobraževanju in usposabljanju ter pridobijo kvalifikacije za svoje spretnosti, in pomagati mladim, ki zgodaj opustijo šolanje, da se ponovno vključijo v svet izobraževanja in usposabljanja ter posledično na trg dela.
Podatkovna zbirka vključuje statistične podatke in podatke o zgodnjem opuščanju izobraževanja za 34 različnih držav, vključno s priporočili za politike in analizo trendov, ki so ključni za vseživljenjsko učenje in razvoj spretnosti 21. stoletja. Cilj zbirke podatkov in orodij je zagotoviti ustrezne informacije zainteresiranim stranem v celotnem izobraževalnem sektorju in okrepiti splošne ukrepe v evropskem okolju usposabljanja za reševanje problema zgodnjega opuščanja izobraževanja. Podatkovna baza z več kot 50 primeri dobrih praks in 80 publikacijami ponuja raziskave, smernice in različne pobude, ki jih je mogoče ponoviti v drugih kontekstih in okoljih po vsej Evropi. Zainteresirane strani in organizacije lahko predložijo tudi dobre prakse in orodja o digitalnih spretnostih v okviru poklicnega izobraževanja in usposabljanja, cilj podatkovne zbirke Cedefop pa je tudi okrepiti sodelovanje med zainteresiranimi stranmi pri oblikovanju in razvoju dejavnosti na področju spretnosti. Dobre prakse pri reševanju problematike zgodnjega opuščanja izobraževanja zajemajo Avstrijo, Belgijo, Dansko, Estonijo, Francijo, Irsko, Italijo, Luksemburg, Madžarsko, Nemčijo, Nizozemsko, Norveško, Poljsko, Portugalsko in Združeno kraljestvo.
Poleg tega zbirka orodij za reševanje zgodnjega opuščanja izobraževanja in usposabljanja vključuje: primere "hitrih zmag" (tj. dejavnosti, ki imajo potencial za reševanje zgodnjega opuščanja izobraževanja ob uporabi razmeroma preprostih sredstev) ter analizirane uspešne pristope, zbirke orodij in orodja za reševanje zgodnjega opuščanja izobraževanja. Publikacije v zbirki podatkov vključujejo ukrepe, ki so se začeli izvajati na lokalni, regionalni, nacionalni in evropski ravni ter so bili izbrani v okviru Cedefopove študije Zgodnje opuščanje izobraževanja: poklicno izobraževanje in usposabljanje v središču pozornosti.