Se želite naučiti več o podatkih in pridobiti osnovne izkušnje s programiranjem? To je pravi tečaj za začetek!
Se želite naučiti več o podatkih in pridobiti osnovne izkušnje s programiranjem? To je pravi tečaj za začetek!
Računalništvo v oblaku,Razvoj programske opreme,Razvoj spletnih rešitev
Osnovno
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT), podrobneje neopredeljeno
Ne-naravni govorci,Osebe v terciarnem izobraževanju (EQF 6),Osebe s 3-10 letnimi delovnimi izkušnjami,Naravni govorci
Tokyo Institute of Technology (Tokyo Tech)
Evropska unija
Angleščina
Mednarodna pobuda
Samostojna ponudba
Ne
Da
Ta uvodni tečaj je zasnovala družba Tokyo Tech in je odličen začetek za spoznavanje podatkov in pridobivanje osnovnih izkušenj s programiranjem. Cilj tega tečaja je učencem brez predhodnega znanja predstaviti osnove in ključne koncepte računalništva.
Kontekst tečaja in cilji
Proces, ki ga izvaja računalnik, se imenuje "računanje". Izračun je lahko preprost matematični proces ali pa zapletena računalniška simulacija, ki potrebuje veliko podatkov in virov. S spremljanjem predavanj in vaj tega predmeta boste pridobili razumevanje algoritmov in praktične izkušnje z uporabo programskega jezika Ruby.
Da bi bolje razumeli računanje in podatke, boste najprej spoznali, kako deluje računalnik. Nato boste spoznali ključne pojme, kot so "polja", "znaki" in "nizi", med predavanji pa boste pridobili več znanja o funkcijah in podprogramih, preden boste prešli na zahtevnejše teme, kot sta šifriranje in kriptoanaliza. Da bi pridobili praktične izkušnje in boljše poznavanje obravnavanih konceptov, bodo učenci med potjo vadili z dejavnostmi. Na začetku tečaja bo podan natančen opis, kako nastaviti okolje za izvajanje programov, napisanih v programskem jeziku Ruby.
Ob koncu tečaja boste lahko izdelali lastne programe za šifriranje in dešifriranje angleških besedil. Ob zaključku tečaja je na voljo splošen povzetek najnovejšega razvoja in raziskovalnih trendov na področju računalništva. V tem zadnjem poglavju so obravnavane osnove računalništva ter njegova praktična uporaba v sodobni kulturi, vključno s simulacijami, podatkovnim rudarjenjem in umetno inteligenco.