Novo tematsko poročilo in informativni pregled sta osvetlila izzive, omogočitvene dejavnike in politične premisleke o kombiniranem učenju in vključevanju.
Novo tematsko poročilo in informativni pregled sta osvetlila izzive, omogočitvene dejavnike in politične premisleke o kombiniranem učenju in vključevanju.
Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno
Evropska unija
EU pobuda
Kombinirano učenje, ki pomeni kombinacijo različnih učnih okolij in (ne)digitalnih orodij, je v zadnjih letih pridobilo na nujnosti in pozornosti zaradi vpliva pandemije na izobraževanje in vključevanja razseljenih učencev iz Ukrajine v države članice.
Oba ta moteča dogodka sta jasno pokazala, da mora biti izobraževanje bolj odzivno in odporno tudi s strategijami kombiniranega učenja.
Novo tematsko poročilo in informativni list osvetljujeta izzive, spodbujevalne dejavnike in politične premisleke o kombiniranem učenju in vključevanju.
Kombinirano učenje za vključevanje: raziskovanje izzivov in spodbujevalnih dejavnikov. Ključna sporočila in nazorne primere je pripravila delovna skupina za šole strateškega okvira EEA, ki se je odločila, da bo leta 2022 delala na "kombiniranem učenju za vključevanje". V poročilu in informativnem listu so bila opredeljena ključna sporočila za usmerjanje oblikovanja politik o vključujočih in učinkovitih pristopih kombiniranega učenja.
Oblikovalci politik EU lahko podpirajo kombinirano učenje v formalnem šolskem izobraževanju:
Poročilo povzema glavne ugotovitve in sklepe plenarnih zasedanj, seminarja in dejavnosti vzajemnega učenja, ki so potekali leta 2022, ter izpostavlja različne primere iz držav članic.