O novici
Digitalna tehnologija/specializacija
Umetna inteligenca,Digitalne veščine
Stopnja digitalnih veščin
Vključevanje otrok in skrbnikov v oblikovanje novih politik in pobud na področju raziskav, politik in industrije v zvezi s tehnologijami, ki temeljijo na umetni inteligenci, je glavno priporočilo iz nedavno objavljenega poročila Skupnega raziskovalnega središča o umetni inteligenci in otrokovih pravicah.
Internetne in digitalne tehnologije, ki temeljijo na umetni inteligenci, ustvarjajo številne priložnosti za otroke, vendar lahko, če niso pravilno zasnovane in uporabljene, negativno vplivajo tudi na nekatere njihove pravice, kot so pravica do zaščite, sodelovanja, izobraževanja in zasebnosti.
Cilj poročila Skupnega raziskovalnega središča o umetni inteligenci in otrokovih pravicah je zagotoviti upoštevanje vseh stališč, od staršev, učiteljev in otrok do oblikovalcev politik in drugih zainteresiranih strani. Poročilo vključuje tudi razmišljanja strokovnjakov s tega področja, ki so sodelovali in prispevali k študiji. Njegove ugotovitve bodo uporabljene kot podpora izvajanju več strategij EU, vključno s strategijo EU o otrokovih pravicah in strategijo EU za boljši internet za otroke (BIK+), ter predlaganega akta EU o umetni inteligenci.