Portal DVIG DIGITALNE KOMPETENTNOSTI je platforma, namenjena učiteljem in zaposlenim v šolstvu za dvig digitalnih kompetenc. Namenjena je podpori profesionalnega razvoja vzgojiteljev, učiteljev in ravnateljev na področju dviga digitalnih kompetenc.
Portal DVIG DIGITALNE KOMPETENTNOSTI je platforma, namenjena učiteljem in zaposlenim v šolstvu za dvig digitalnih kompetenc. Namenjena je podpori profesionalnega razvoja vzgojiteljev, učiteljev in ravnateljev na področju dviga digitalnih kompetenc.
Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Slovenija
Nacionalna pobuda
Na portalu je predstavljenih 6 kompetenčnih področij:
Za vsako področje so na voljo seminarji, posnetki e-urice, v katerih je med drugim predstavljenih nekaj rešitev/možnosti za spremljanje in povratno informiranje učencev v realnem času, značilnosti pouka na prostem v primerjavi s poukom v učilnici, didaktična uporaba spletnih anket itd. Prikazani so tudi primeri iz prakse. Pri vsakem kompetenčnem področju so navedene ravni doseganja kompetenc, ki so tudi podrobno razložene.
Učiteljem so na portalu na voljo usposabljanja v obliki seminarjev, delavnic, konferenc, webinarjev, spletnih tečajev in e-uric.
Zavihek SELFIE je namenjen brezplačnemu spletnemu orodju SELFIE. Na njem najdemo kratki predstavitvi in povezavi do orodij SELFIE za šole in SELFIE za učitelje za samorefleksijo o digitalnih kompetencah v izobraževanju, ki ga vodi Evropska komisija in sta na voljo brezplačno v vseh uradnih jezikih EU.
Po opravljenem samopreverjanju boste izvedeli, katera so vaša močna in šibka področja uporabe digitalne tehnologije pri vašem pedagoškem delu. Kompetenčna področja vam ponujajo različne možnosti strokovne rasti za področje, ki ga želite izboljšati. Izberete lahko različne vrste usposabljanj in raznolike vire.
Na podlagi ponudbe na strani Ravni doseganja kompetenc lahko prepoznate in se odločite, kako delovati v smeri nadgrajevanja svojih kompetenc glede na svojo trenutno raven.
Namen projekta Dvig digitalne kompetentnosti je izboljšati kakovost in učinkovitost izobraževanja in usposabljanj ter spodbujati razvoj inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja, ki bodo prispevali k dvigu digitalnih kompetenc vodstvenih in strokovnih delavcev, otrok, učencev in dijakov.