O novici
Digitalna tehnologija/specializacija
Stopnja digitalnih veščin
Evropska komisija je 22. marca 2022 gostila prvi forum zainteresiranih strani za digitalno izobraževanje, na katerem je obeležila izvajanje akcijskega načrta za digitalno izobraževanje za obdobje 2021-2027 in določila prednostne naloge za naslednjih nekaj let. Namen tega foruma zainteresiranih strani je bil poudariti močan položaj digitalnega izobraževanja in spretnosti v Evropski uniji (EU) in njenih državah članicah. K temu je pripomogla tudi Evropska komisija, ki je konec leta 2021 začela strukturirani dialog z državami članicami o digitalnem izobraževanju in spretnostih.
Na forumu so sodelovali predstavniki akademskih krogov, izobraževalci, učenci, mladi ter predstavniki civilne družbe in podjetij iz evropske skupnosti za digitalno izobraževanje. Na forumu so udeleženci razpravljali o priložnostih in izzivih pri ustvarjanju in ponujanju kakovostnega, učinkovitega in vključujočega digitalnega izobraževanja v EU. Na podlagi razprav, ki so potekale na tem forumu, je bilo oblikovanih več sklepnih ugotovitev:
- Medsektorsko sodelovanje in izmenjava znanja sta ključna za povezovanje politike, raziskav in prakse. Skupnost praks digitalnega izobraževalnega vozlišča je ena od pobud EU za podporo medsektorskemu sodelovanju.
- Mladi so poudarili pomen digitalne preobrazbe, ki jo poganjajo ljudje
- Učitelji potrebujejo podporo med digitalnim prehodom
- Uporaba umetne inteligence in datumov v izobraževanju ima etične posledice, ki jih je treba ustrezno preučiti.
Na forumu so bile izpostavljene tudi priložnosti za financiranje v okviru instrumenta za oživitev gospodarstva in odpornost. Posnetki z dogodka so javno dostopni in si jih lahko ogledajo vsi, ki se foruma niso mogli udeležiti.