O objavi
Digitalna tehnologija/specializacija
Stopnja digitalnih veščin
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT), podrobneje neopredeljeno
Blockchain je računalniška inovacija, ki zahteva digitalna znanja in spretnosti, da bi izkoristili njene potencialne prednosti, zato je cilj projekta CHAISE razviti strategijo in učni načrt za poučevanje ljudi o blockchainu. V okviru projekta se razvija celovit učni načrt, s katerim se evropska delovna sila za blockchain opremi s tehničnimi, netehničnimi in interdisciplinarnimi znanji, ki so potrebna za obvladovanje različnih tehničnih, poslovnih in prečnih vidikov v poslovni vrednostni verigi blockchain.
Najnovejše poročilo obsega izjave o tem, kaj naj bi učenci vedeli, razumeli in znali po končanem tečaju CHAISE blockchain, ki se bo odzval na trenutne zahteve delovnega mesta. Vsebuje zlasti:
- Študijo o značilnostih trga dela blockchain, ki opisuje trg dela blockchain z vidika njegovega ekosistema, velikosti, števila in značilnosti podjetij blockchain ter prostih delovnih mest
- Študijo o povpraševanju po znanjih in spretnostih s področja veriženja blokov, ki prikazuje tehnična, netehnična in prečna znanja in spretnosti, ki jih strokovnjaki s področja veriženja blokov potrebujejo za učinkovito uvajanje in komercializacijo aplikacij in rešitev s področja veriženja blokov.
- Študija o ponudbi znanj in spretnosti s področja blockchain, ki dokumentira in analizira profil ljudi (ali diplomantov), ki si želijo delati v sektorju Blockchain.
- Register ponudbe izobraževanja in usposabljanja na področju veriženja blokov, v katerem so predstavljeni ponujeni tečaji o spretnostih na področju veriženja blokov.
- Register spletnih prostih delovnih mest na področju veriženja blokov, ki poroča o pregledu prostih delovnih mest na področju veriženja blokov v Evropski uniji.
- Študijo o neskladju znanj in spretnosti v evropskem sektorju veriženja blokov, v kateri so opredeljena obstoječa neskladja med razpoložljivimi znanji in spretnostmi delovne sile (ponudba) ter povpraševanimi znanji in spretnostmi na področju veriženja blokov (povpraševanje).
V poročilu je tudi poudarjeno, kateri učni rezultati so bistveni pri razvoju učnih modulov za bodoče strokovnjake za blockchain, zlasti za arhitekte, razvijalce in vodje blockchaina.