O objavi
Digitalna tehnologija/specializacija
Stopnja digitalnih veščin
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja
Pismenost in matematična pismenost
To poročilo MOD osvetljuje spreminjajoče se povpraševanje po spretnostih v digitalnih gospodarstvih in družbah, ki temelji predvsem na pregledu literature in študijah primerov iz držav z nizkimi in srednjimi dohodki. V njem so pregledani različni pristopi k merjenju digitalnih znanj in spretnosti, obravnavan pa je tudi vpliv digitalizacije na znanja in spretnosti ter s tem povezana priporočila za politike. Pokaže, da je vpliv digitalizacije na delovna mesta in spretnosti povsod precejšen, čeprav se po državah in sektorjih lahko močno razlikuje po obsegu in oblikah.
Poročilo prispeva k boljšemu razumevanju ključnih posledic procesa digitalizacije za znanja in spretnosti ter pomaga pri reševanju temeljnega izziva, kako naj se sistemi znanj in spretnosti ter vseživljenjskega učenja odzovejo na hiter tempo tehnoloških in strukturnih sprememb, ki jih prinaša digitalizacija.