Namen te študije je prikazati trende in izzive pri usposabljanju učiteljev in vodij usposabljanja na področju TVET v kontekstu digitalizacije.
Namen te študije je prikazati trende in izzive pri usposabljanju učiteljev in vodij usposabljanja na področju TVET v kontekstu digitalizacije.
Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi, podrobneje neopredeljeno
Evropska unija
Mednarodna pobuda
Študija
Namen te študije je prikazati trende in izzive pri usposabljanju učiteljev in vodij usposabljanja v okviru digitalizacije ter opredeliti primere inovativnega usposabljanja učiteljev TVET, ki so se izkazali za uspešne.
Da bi bolje razumeli najnovejše trende na področju razvoja digitalnih spretnosti pri usposabljanju učiteljev TVET, ta študija raziskuje njegovo stanje pred pandemijo COVID-19 in med njo. Preučuje, kako so se različne države odzvale na potrebo po prehodu v oddaljena učna okolja. Obravnava tudi, kako so države podpirale učitelje in vodje usposabljanja v TVET, da bi razvili spretnosti in kompetence, potrebne za uporabo digitalnih orodij, storitev in tehnologij za zagotavljanje kakovostnega, na učenca osredotočenega izobraževanja in usposabljanja, zlasti v prakso usmerjenega učenja, ki je značilnost kakovostnega zagotavljanja TVET.