V dveh novih poročilih OECD obravnavamo prednosti in izzive visokošolskih sistemov na Madžarskem in Slovaškem na podlagi nacionalnih posvetovanj in mednarodnih izkušenj ter podpore programa Evropske unije za podporo strukturnim reformam.
V dveh novih poročilih OECD obravnavamo prednosti in izzive visokošolskih sistemov na Madžarskem in Slovaškem na podlagi nacionalnih posvetovanj in mednarodnih izkušenj ter podpore programa Evropske unije za podporo strukturnim reformam.
Digitalne veščine
Osnovno
Splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
Madžarska
Mednarodna pobuda
Poročilo
Pandemija COVID-19 je prizadela visokošolske ustanove, osebje in študente po vsem svetu. Kakovost učenja ter dobro počutje študentov in osebja se je poslabšalo, diplomanti, ki vstopajo na trg dela, pa so zaskrbljeni glede ustreznosti svojih znanj in spretnosti na trgih dela po COVID. Ko si države opomorejo od pandemije, bi morale izkoristiti priložnost, da svoje visokošolske sisteme postavijo kot gonilo gospodarske rasti in družbenega napredka. Pri tem jim lahko pomaga učenje iz mednarodnih izkušenj.
V dveh novih poročilih OECD obravnavamo prednosti in izzive visokošolskih sistemov na Madžarskem in v Slovaški republiki, pri čemer se opiramo na nacionalna posvetovanja in mednarodne izkušnje ter podporo programa Evropske unije za podporo strukturnim reformam.
Ključne točke, ki izhajajo iz dokumenta, so naslednje:
- Izboljšanje visokošolskih sistemov lahko prispeva k rasti gospodarstev in večji odpornosti družb.
- Upoštevanje izkušenj iz drugih držav lahko pripomore k učinkovitejšim in uspešnejšim reformam.