OECD Digital Education Outlook 2021 obravnava vprašanje, kako digitalna tehnologija, zlasti umetna inteligenca, učna analitika, robotika in druge tehnologije, spreminjajo izobraževalni sektor.
OECD Digital Education Outlook 2021 obravnava vprašanje, kako digitalna tehnologija, zlasti umetna inteligenca, učna analitika, robotika in druge tehnologije, spreminjajo izobraževalni sektor.
Umetna inteligenca,Bločne verige,Robotika,Strojno učenje,Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev, podrobneje neopredeljeno
Avstrija
Mednarodna pobuda
Poročilo
Digitalizacija tako kot v drugih družbenih sektorjih spreminja izobraževanje. Podatki se vse pogosteje uporabljajo za upravljanje izobraževalnih sistemov in institucij, boljše usmerjanje političnih posegov in spodbujanje inovacij. Tehnološke naprave in rešitve, ki jih poganja umetna inteligenca, se vse pogosteje uporabljajo za pomoč učiteljem v razredu ali učencem pri študiju doma. Podjetja s področja izobraževalne tehnologije razvijajo številne nove rešitve. Izobraževanje bi lahko hitro postalo drugačno v načinu izvajanja in doživljanja. To prinaša nove priložnosti in izzive, saj morajo oblikovalci izobraževalne politike in zainteresirane strani izkoristiti tehnologijo za izboljšanje in morda preoblikovanje izobraževanja.
V tem dokumentu OECD Digital Education Outlook 2021 je obravnavano vprašanje, kako bi lahko digitalna tehnologija in zlasti pametne tehnologije, ki temeljijo na umetni inteligenci, učni analitiki, robotiki in drugih, preoblikovale izobraževanje. Osredotoča se na to, kako pametne tehnologije trenutno spreminjajo izobraževanje v razredu ter upravljanje izobraževalnih organizacij in sistemov. Publikacija se poglablja v koristne uporabe pametnih tehnologij, kot so personalizacija učenja, podpora učencem s posebnimi učnimi potrebami in veriženje diplom z veriženjem blokov. Obravnava tudi izzive in področja za nadaljnje raziskave.
Na splošno je namen knjige postati referenca za oblikovalce izobraževalnih politik in raziskovalce, ki jih zanimajo najnovejši trendi in politike na mednarodni ravni, povezani z večjo uporabo digitalnih tehnologij in podatkov v izobraževanju. Ugotovitve ponujajo poti za učitelje, oblikovalce politik in izobraževalne ustanove za digitalizacijo izobraževanja ob optimizaciji pravičnosti in vključenosti.