Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno
Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi, podrobneje neopredeljeno
Združene države
EU pobuda
Poročilo
Vseživljenjsko učenje je nujno za uspeh na trgih dela in v družbah, ki jih oblikujejo megatrendi, kot so daljša življenjska doba, hitre tehnološke spremembe, globalizacija, migracije, okoljske spremembe in digitalizacija, pa tudi nenadni šoki, kot je pandemija COVID-19. V hitro spreminjajočem se in negotovem svetu lahko vseživljenjsko učenje posameznikom pomaga, da se prilagodijo in postanejo odporni na zunanje pretrese.
Medtem ko je državna pomoč še vedno dragocena pri zagotavljanju, da velike strukturne spremembe ne povzročijo globokega razkroja družbenega tkiva, pa oblikovanje kulture vseživljenjskega učenja posameznikom omogoča, da sami obvladujejo spremembe. Za to so potrebni dokazi o najboljših načinih podpore vseživljenjskemu učenju, da se lahko posamezniki "naučijo, kako se učiti".
Ta izdaja publikacije OECD Skills Outlook 2021 raziskuje, kako lahko politike, zlasti tiste, ki urejajo razvoj znanj in spretnosti ter njihovo uporabo, najbolje spodbujajo vseživljenjsko učenje za vse. V poročilu so uporabljeni primerjalni kvantitativni podatki, ki poudarjajo pomembno vlogo socialno-čustvenih in motivacijskih dejavnikov pri oblikovanju uspešne zavezanosti vseživljenjskemu učenju. Čeprav so ti dejavniki ključni za ohranjanje vseživljenjskega učenja na splošno, je pandemija še povečala njihovo pomembnost.