V tem poročilu so opisani izzivi in ključni trendi poučevanja in šol ter predstavljeni ambiciozni predlogi za izboljšanje izobraževalnih standardov v namen zagotovljanja ustreznega učenja glede na potrebe učencev, ne glede na ozadje.
V tem poročilu so opisani izzivi in ključni trendi poučevanja in šol ter predstavljeni ambiciozni predlogi za izboljšanje izobraževalnih standardov v namen zagotovljanja ustreznega učenja glede na potrebe učencev, ne glede na ozadje.
Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Izobraževalne znanosti
Evropska unija
Mednarodna pobuda
Splošne smernice
Svetovni izobraževalni sistemi se soočajo z vrsto velikih izzivov, vključno z vprašanji, kako ostati pomembni v hitro spreminjajočem se svetu. Poročilo, Poučevanje za prihodnost: Globalna vključenost, trajnostnost in digitalna znanja in spretnosti, opisuje izzive in ključne trende šol in poučevanja ter določa ambiciozne predloge za izboljšanje izobraževalnih standardov v namen zagotovljanja ustreznega učenja glede na potrebe učencev, ne glede na ozadje.
Poročilo je bilo uporabljeno kot podlaga za začetek razprav o stanju svetovnega izobraževanja na mednarodnem vrhu o učiteljskem poklicu, ki je potekal aprila 2023 v Washingtonu udeležili so se ga ministri za izobraževanje, vodje sindikatov, drugi voditelji učiteljev, organizacije za gospodarsko sodelovanje in izobraževanje, v namen podpore učiteljskega poklica pri soočanju z velikimi izzivi izobraževanja 21. stoletja. Obravnavane teme so vključevale prihodnost učenja in načine za temeljito preoblikovanje delovanja izobraževalnih sistemov v prihodnjih desetletjih; analizo, kako privabiti in podpreti razvoj visokokakovostnih učiteljev. Predstavljene so bile dobre prakse poučevanja v dobi digitalizacije in načini za podporo poučevanja globalnih kompetenc v šolah ter kako spodbujati pravično in vključujoče učno okolje za vse.