To poročilo posodablja in razširja ugotovitve študije CompuThink iz leta 2016 o vključevanju računalniških spretnosti v obvezno izobraževanje. Zagotavlja tudi celovit povzetek dokazov, vključno z enajstimi priporočili za politiko in prakso.
To poročilo posodablja in razširja ugotovitve študije CompuThink iz leta 2016 o vključevanju računalniških spretnosti v obvezno izobraževanje. Zagotavlja tudi celovit povzetek dokazov, vključno z enajstimi priporočili za politiko in prakso.
Visokozmogljivo računalništvo,Računalništvo v oblaku,Digitalne veščine
Osnovno
Uporaba računalnika
Evropska unija
EU pobuda
Poročilo
V zadnjih letih je računalniško razmišljanje postalo temeljna veščina za vse, ne le za računalničarje. Kljub vse večji razširjenosti se pojavljajo številna vprašanja in izzivi za učinkovito vključevanje spretnosti CT v obvezno izobraževanje. To poročilo posodablja in razširja ugotovitve študije CompuThink iz leta 2016 ter zagotavlja posodobljen pregled v 22 državah članicah EU in osmih državah zunaj EU. Zagotavlja tudi celovit povzetek dokazov, vključno z enajstimi priporočili za politiko in prakso.
Študija se je osredotočila na nekatera ključna vprašanja v zvezi z vključevanjem računalniških veščin v obvezno izobraževanje:
- Kakšno je stanje na področju vključevanja CT v obvezno izobraževanje v EU?
- Katere so temeljne značilnosti računalništva in njegove povezave z računalništvom, informatiko in računalništvom?
- Kako se v obveznem izobraževanju v EU razvijajo in ocenjujejo računalniške spretnosti?
- Kako lahko izboljšamo izobraževanje na področju računalništva v EU?
Študija je zbrala številne dokaze iz sistematičnega pregleda literature, ankete s predstavniki ministrstev za izobraževanje, dveh spletnih posvetovanj ter poglobljenih študij primerov v devetih evropskih državah, ki vključujejo polstrukturirane intervjuje (s strokovnjaki, oblikovalci politik, vodstvi šol, učitelji) in fokusne skupine (z učenci).
Ta publikacija je poročilo Skupnega raziskovalnega središča (JRC), službe Evropske komisije za znanost in znanje.