Prikrajšani učenci imajo običajno slabši dostop do možnosti digitalnega učenja doma in v šoli. Podatki iz tega poročila OECD kažejo tudi, da lahko način porazdelitve učiteljev z določenimi značilnostmi pripomore k večji pravičnosti.
Prikrajšani učenci imajo običajno slabši dostop do možnosti digitalnega učenja doma in v šoli. Podatki iz tega poročila OECD kažejo tudi, da lahko način porazdelitve učiteljev z določenimi značilnostmi pripomore k večji pravičnosti.
Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Izobraževanje učiteljev s predmetno specializacijo
Evropska unija
Mednarodna pobuda
Predstavitev
Informacijska in komunikacijska tehnologija (IKT) je postala pomembno orodje za šolske sisteme, ki si prizadevajo izboljšati izobraževanje in povečati njegovo učinkovitost.
Vendar pa imajo učenci iz različnih socialno-ekonomskih okolij kakšno stopnjo dostopa do kakovostnega pouka, ki temelji na IKT?
Na splošno imajo prikrajšani učenci na splošno slabši dostop do možnosti digitalnega učenja tako doma kot v šoli. Podatki kažejo tudi, da lahko način porazdelitve učiteljev z določenimi značilnostmi pripomore k večji pravičnosti.
Dva primera, poudarjena v tem povzetku, sta digitalna samoučinkovitost učiteljev in usposabljanje za pouk, ki temelji na IKT.