Študija primera o vplivu COVID-19 na izobraževanje odraslih.
Študija primera o vplivu COVID-19 na izobraževanje odraslih.
Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi, podrobneje neopredeljeno
Študija primera
European Commission
Evropska unija
Angleščina
EU pobuda
Osebe, ki potrebujejo prekvalifikacijo,Osebe, ki so končale terciarno izobraževanje (EQF 7)
Ta študija primera ponuja nekaj vpogleda v kratkoročni in dolgoročni vpliv COVID-19 na izobraževanje odraslih in povezana področja (gospodarstvo, trg dela). Namen študije primera je preučiti, kako je na različne družbene skupine, kot so delavci, starši, učitelji in učenci, vplivala trenutna zdravstvena kriza. Ker je izobraževanje na daljavo postalo nova norma, šole pa so prešle na splet, niso bili prizadeti le učenci in učitelji v smislu splošne digitalne usposobljenosti in opreme. Druga prizadeta skupina - starši - je bila vključena v omogočanje učenja, pri čemer so bili nekateri starši samohranilci še posebej prizadeti.
V študiji je uporabljen tudi celostni pristop, saj je upoštevan vpliv krize COVID-19 na izvajalce usposabljanja, učno osebje in metode izvajanja. Predlaga tudi priporočila za sisteme izobraževanja odraslih, da bi se lahko bolje odzvali na učne potrebe odraslih in izzive trenutnih zdravstvenih in gospodarskih razmer v Evropi. Poleg tega lahko priporočila iz študije primera ob trendih, ki kažejo na povečano ponudbo in povpraševanje na področju spletnega usposabljanja in učenja na daljavo, služijo kot temelj za boljše spletne izobraževalne sisteme za organizacije in šole.