Poročilo Skupnega raziskovalnega središča o glavnih gradnikih podiplomskih programov na področju umetne inteligence, ki analizira trenutno stanje v Evropi..
Poročilo Skupnega raziskovalnega središča o glavnih gradnikih podiplomskih programov na področju umetne inteligence, ki analizira trenutno stanje v Evropi..
Umetna inteligenca,Veliki podatki,Robotika,Strojno učenje
Napredno
Izobraževalne znanosti
Evropska unija
EU pobuda
Poročilo
Poročilo Skupnega raziskovalnega središča (JRC) Evropske komisije iz leta 2021 z naslovom "Magistrski programi umetne inteligence - analiza gradnikov učnih načrtov" poskuša z analizo različnih programov, ki se že izvajajo po Evropi, opredeliti bistvene elemente magistrskega programa na področju umetne inteligence. Poročilo dejansko analizira 45 podiplomskih programov, povezanih s temo UI, s 13 univerz v 11 državah članicah EU (Belgija, Danska, Finska, Francija, Nemčija, Italija, Irska, Nizozemska, Portugalska, Španija in Švedska v EU) in dveh drugih državah (Švica in Združeno kraljestvo). Kot tesno povezan in pomemben del informatike in računalništva so bili pri analizi upoštevani tudi glavni učni načrti za podatkovno znanost, povezani z UI.
Poročilo opredeljuje ključne teme in kompetence iz disciplin, povezanih z umetno inteligenco, ter glavne gradnike programa umetne inteligence povezuje s področji znanja (bistveno, temeljno, splošno in uporabno). Ta področja znanja so nato izpopolnjena v enote znanja in teme, ki usmerjajo analizo. Nekatere ugotovitve vključujejo:
Druga ugotovitev, ki jo je poročilo opazilo in podrobno analiziralo, je pomanjkanje usklajenosti med inženirskim študijem in kompetencami IKT, ki so potrebne za študij umetne inteligence. Več v polni različici poročila spodaj.