O dobri praksi
Digitalna tehnologija/specializacija
Stopnja digitalnih veščin
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev, podrobneje neopredeljeno
DigiAcademy je vključujoča platforma za izobraževanje o digitalnih veščinah, ki je bila soustvarjena z ljudmi z identifikacijo in storitvami za zagotavljanje smiselne vsebine, ki jo skupnost šteje za dragoceno. Z aplikacijo lahko učenci sami določijo učne načrte.
Vključujoča platforma za e-učenje
Njihov cilj je podpreti ljudi s potrebami po dostopnosti pri dostopu in uporabi tehnologije za izboljšanje kakovosti življenja. Medsebojno povezan cilj projekta je ustvarjanje dostopne zaposlitve za ljudi z ID, ki imajo eno najnižjih stopenj zaposlenosti v Evropi.
Skupaj so soustvarili in sooblikovali izobraževalne vsebine, ki temeljijo na digitalni tehnologiji, z in za ljudi z ID-jem, ki so bile dostavljene prek sooblikovane dostopne video platforme. Ekipa verjame v odprto znanost kot načelo in njihove nedavne publikacije to odražajo, saj so objavljene kot odprt dostop.
Izobraževalna vsebina je predstavljena v tempu, ki ga učenec lahko prilagodi sam. Dostavljena je kot dostopna video vsebina, kjer lahko učenci ponavljajo teme, kolikor pogosto želijo. Učenci lahko ustvarijo lasten učni načrt, da narekujejo tempo svojega učenja in nova podporna stran naše aplikacije omogoča učencem, da se povežejo s ključnimi podporniki.
Trenutno je DigiAcademy edina dostopna rešitev za izobraževanje o digitalnih veščinah, ki je bila oblikovana skupaj z & za to skupnost.
Ljudje, ki stojijo za identiteto
DigiAcademy ima ekipo strokovnjakov, ki delajo na področju ponudnikov ID storitev, akademskih ustanov s strokovnim znanjem in izkušnjami na področju dostopnosti, ID, inkluzivnega izobraževanja, javnega zdravja, govorne in jezikovne terapije, zdravja možganov, inženiringa in partnerjev za zagonsko tehnologijo v našem evropskem konzorciju.
Vsak partner EU zdaj zaposluje in vodi svoje nacionalne panele, ki delujejo v vlogi svetovalcev in dajejo priporočila raziskovalni skupini pri razvoju izobraževalne vsebine, pregledujejo vse ključne projektne odločitve in zasnovo platforme.
Učitelji DigiAcademy so ljudje z ID/avtizmom, ki usposabljajo svoje vrstnike s tempom, ki ustreza njihovim potrebam. Osredotočajo se na funkcije dostopnosti in funkcije običajnih tehnologij za podporo digitalnemu dostopu in opolnomočenje učencev, da vodijo digitalna življenja po lastni izbiri.
Zakaj je to dobra praksa?
Od samega začetka je DigiAcademy ponovljivost sestavni del projekta, saj gre za vseevropski interdisciplinarni projekt. Partnerske države DigiAcademy, Hrvaška, Francija, Španija in Švedska, posnemajo elemente projekta, kot so fokusne skupine, v svoji državi, da potrdijo in razširijo ugotovitve raziskav.
Prednostna izobraževalna vsebina je bila opredeljena z razpravami fokusnih skupin o soustvarjanju v celotnem partnerstvu EU. Pred kratkim je vodilna raziskovalna skupina s Trinity Collegea v Dublinu imela priložnost vzpostaviti nove povezave s službami in posamezniki z ID v Združenem kraljestvu. To kaže potencial za širok globalni doseg angleške različice aplikacije DigiAcademy.
Poleg tega se je po pogovoru, ki ga je predstavil PI o DigiAcademy na povezavi UNESCO Latin-EU prek Univerze v Alicanteju, povečalo tudi zanimanje za različico aplikacije DigiAcademy v španskem jeziku.