O objavi
Digitalna tehnologija/specializacija
Stopnja digitalnih veščin
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja
Pismenost in matematična pismenost
Ta metodološki priročnik je vir, ki državam pomaga pri pripravi državnega akcijskega načrta za digitalne spretnosti za visokošolsko izobraževanje in tehnično poklicno izobraževanje (TVET), ki se osredotoča na hiter razvoj digitalnih spretnosti med mladimi z usklajenimi strategijami na več področjih.
V državnem akcijskem načrtu za digitalne spretnosti bodo določeni cilji za obdobje do desetih let z merljivimi ciljnimi vrednostmi ter opredeljene strategije, dejavnosti, stroški in podroben izvedbeni načrt za obdobje petih let za doseganje teh ciljev in ciljnih vrednosti. Priprava načrta, ovrednotenega s stroški, bo državam pomagala določiti prednostne naloge, kako v velikem obsegu usposabljati mlade za digitalne spretnosti v skladu s sedanjim in predvidenim prihodnjim povpraševanjem. Načrt bi državam zagotovil tudi načrt za doseganje ciljev in jim omogočil opredelitev potrebnih sredstev.
Čeprav se načrt osredotoča na razvijanje znanja digitalnih spretnosti na srednji in višji ravni za študente v visokošolskem izobraževanju in TVET, je njegov pristop mogoče prilagoditi tudi šolskemu izobraževanju.