Cilj pobude, ki jo je razvilo grško ministrstvo za izobraževanje, je izboljšati splošne spretnosti in osnovne sposobnosti učencev, vključno z digitalnimi spretnostmi, kritičnim razmišljanjem, sposobnostjo reševanja problemov in sposobnostjo učenja.
Cilj pobude, ki jo je razvilo grško ministrstvo za izobraževanje, je izboljšati splošne spretnosti in osnovne sposobnosti učencev, vključno z digitalnimi spretnostmi, kritičnim razmišljanjem, sposobnostjo reševanja problemov in sposobnostjo učenja.
Robotika,Digitalne veščine
Osnovno
Osebne spretnosti in osebnostni razvoj
Greek Ministry of Education and Religions
Grčija
Nacionalna pobuda
Javno
Laboratoriji veščin, ki jih je razvilo grško ministrstvo za izobraževanje, član grške nacionalne koalicije za digitalne veščine in delovna mesta, dajejo otrokom priložnost, da odkrijejo in razvijejo večplastno znanje, spretnosti in nagnjenja, da bi postali aktivni državljani v spreminjajočem se okolju z izzivi, povezanimi z uporabo novih tehnologij. Ta ukrep je usklajen z Biblijo digitalne preobrazbe 2020-2025, nacionalnim strateškim dokumentom za digitalno preobrazbo Grčije.
Cilji programov so bili določeni na podlagi tako imenovanih spretnosti 21. stoletja: življenjske spretnosti, mehke spretnosti ter tehnološke in naravoslovne spretnosti. Med obravnavanimi veščinami so kritično mišljenje, ustvarjalnost, sodelovanje, komunikacija, prožnost in prilagodljivost, iniciativnost, organizacijske sposobnosti, empatija in socialne veščine, reševanje problemov ter digitalna in tehnološka pismenost.
Ministrstvo za izobraževanje je po pilotnem izvajanju v 218 šolah po vsej državi laboratorij veščin vključilo v obvezni urnik vseh vrtcev, osnovnih šol in gimnazij s septembrom 2022. Po podatkih statističnega urada naj bi imelo od te pobude koristi približno 1.000.000 učencev.
Program in učno gradivo Laboratorijev veščin sta razvrščena v štiri tematske stebre iz globalnih kazalnikov trajnostnega razvoja (okolje, blaginja, varnost, civilna družba, sodobna tehnologija in podjetništvo) in sta prilagojena starostnim skupinam.
Digitalne spretnosti otrok je mogoče razvijati v več tematskih sklopih, kot so tako imenovane spretnosti 21. stoletja (npr. digitalna komunikacija, digitalno sodelovanje, digitalna ustvarjalnost, digitalno kritično mišljenje, kombinirana tehnologija digitalnih spretnosti ...) in spretnosti digitalnega državljanstva (e-uprava, varno brskanje, zaščita pred tehnološko odvisnostjo ...). Prav tako se poučujejo bolj specializirane spretnosti s področja inženirske tehnologije in računalništva (npr. ustvarjanje in produkcija digitalnih vsebin, uporaba novih tehnologij itd. Nazadnje, veščine upravljanja medijev (računalniška pismenost, digitalna pismenost, medijska pismenost, internetna varnost, robotika z veščinami modeliranja in simulacije ter računalniško razmišljanje) ter organizacijske in miselne veščine, kot so strateško razmišljanje, reševanje problemov in številne druge.
Pionirski program Skills Labs je objavljen v skupni izdaji Mreže z dobrimi praksami za kakovost v globalnem izobraževanju (GENE Award 2021 Compendium of Quality in Global Education) in je lahko dobra praksa za druge države.