Orodje za samoocenjevanje, s katerim spoznate stopnjo digitalizacije v svojem podjetju in jo primerjate z drugimi podjetji v regiji Baltskega morja.
Orodje za samoocenjevanje, s katerim spoznate stopnjo digitalizacije v svojem podjetju in jo primerjate z drugimi podjetji v regiji Baltskega morja.
Digitalne veščine
Osnovno
Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi, podrobneje neopredeljeno
Orodje za samoocenjevanje
Sunrise Valley Science and Technology Park
Estonija
Angleščina
EU pobuda
Zelo uspešni,Osebe z 0-3 letnimi delovnimi izkušnjami,Osebe s 3-10 letnimi delovnimi izkušnjami,Osebe z 10+ leti delovnih izkušenj
Orodje za ocenjevanje digitalne zrelosti InnoCAPE je bilo zasnovano v okviru projekta InnoCAPE, katerega cilj je vzpostaviti model sodelovanja za trajnostni razvoj ekosistema digitalnih inovacij v regiji Baltskega morja z večjo zmogljivostjo javnih nosilcev, kot so javni organi in centri za digitalne inovacije (DIH).
Orodje DMA vam bo pomagalo ugotoviti, kje ste na svoji digitalni poti, kako se primerjate z drugimi akterji v panogi in opredeliti področja možnega razvoja. Pravzaprav podjetja dandanes včasih še vedno težko dobijo prave odgovore na temeljna vprašanja, kot so: kaj je pravzaprav v digitalizaciji za naše podjetje? Kako se primerjamo z drugimi podjetji? Kje naj začnemo in na kaj naj se osredotočimo? Orodje InnoCAPE DMA vam lahko pomaga pridobiti prav te odgovore.
Test je bil zasnovan za vse vrste podjetij (čeprav s posebnim poudarkom na malih in srednje velikih podjetjih), da bi jim zagotovil temelje za razpravo o izzivih in strateških prednostnih nalogah v zvezi s procesi digitalizacije podjetij. Sestavljen je iz 26 vprašanj in traja le približno 20 minut. Ocenjevali vas bomo v petih dimenzijah, od katerih je vsaka ključna za vašo sposobnost izkoriščanja digitalizacije:
Po opravljenih testih bodo rezultati pokazali, v kolikšni meri so te dimenzije razvite v vašem podjetju, pa tudi, kako se primerjate z drugimi podjetji v vaši panogi, državi in regiji Baltskega morja. Poleg tega, da lahko z rezultati sprožite razpravo o digitalizaciji v vašem podjetju, jih lahko uporabite tudi za začetek dialoga s centrom za digitalne inovacije (DIH) v vaši regiji.