Metodologija za oblikovanje in izvajanje usposabljanja o digitalnih kompetencah za učeče se odrasle s kombiniranim pristopom.
Metodologija za oblikovanje in izvajanje usposabljanja o digitalnih kompetencah za učeče se odrasle s kombiniranim pristopom.
Digitalne veščine
Osnovno,Vmesno,Napredno
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT), podrobneje neopredeljeno
Metodologije
All Digital
Grčija
Angleščina
Mednarodna pobuda
Osebe v srednješolskem / obveznem izobraževanju,Osebe v osnovnošolskem izobraževanju
Ta metodološki vodnik je namenjen strokovnim delavcem in izvajalcem usposabljanja na področju izobraževanja ter digitalnih znanj in spretnosti, zlasti tistim, ki razmišljajo o ali izvajajo okvir DigComp, ki ga je predlagala Evropska komisija, da bi zagotovila skupno merilo, na podlagi katerega se lahko ocenijo digitalne spretnosti in znanje.
Metodologija opisuje izkušnje v petih evropskih državah – Grčiji, Italiji, Latviji, Romuniji in Španiji, uporabljajo pa jo lahko ponudniki formalnega neformalnega izobraževanja za izobraževanje odraslih, vključno s ponudniki priložnosti, usmerjenih v sektor poklicnega izobraževanja in usposabljanja (PIU). Na splošno je lahko metodologija izvajanja vir navdiha za uporabo sistema DigComp za izboljšanje kompetenc državljanov, starejših od 25 let, z nizko ravnjo digitalnih znanj in spretnosti. Izvajalci usposabljanja lahko najdejo tudi uspešne pristope in orodja za zasnovo poučevanja, ki jih podpirajo pri izvajanju usposabljanj in tečajev, ki so usklajeni z okvirom DigComp in prilagojeni individualnim učnim izidom.