O strategiji
Digitalna tehnologija/specializacija
Stopnja digitalnih veščin
Organizacija
Ministry of Economic Affairs and Climate Policy of Netherlands
V nizozemski strategiji digitalizacije 2.0 so navedene številne prednostne naloge za prihodnja leta: umetna inteligenca, podatkovna znanost za družbena vprašanja in gospodarsko rast, digitalno vključevanje in spretnosti, digitalna vlada, digitalna povezljivost, digitalna odpornost.
Digitalna znanja in spretnosti kot tema so opredeljena kot prednostna naloga tako za trg dela kot za širšo družbo. Ukrepi vključujejo prizadevanja na področju osnovnih digitalnih spretnosti, digitalne vključenosti, trajnostne zaposljivosti in vseživljenjskega učenja ter potrebne prekvalifikacije za zagotavljanje potrebnih znanj in spretnosti ter delovnih mest prihodnosti.
Digitalna znanja in spretnosti za državljane
- Pomoč ljudem pri obvladovanju digitalizacije (spodbujanje razvoja digitalnih spretnosti)
- Pojasnjevanje posledic digitalizacije (digitalna ozaveščenost)
- Olajšanje uporabe digitalnih storitev za vsakogar (izboljšanje vladnih storitev)
Digitalna znanja in spretnosti za delovno silo
- Razvoj novih digitalnih spretnosti kot odziv na spreminjajoče se poklice in naloge.
- Pilotni projekti z usposabljanjem in pomoč pri zaposlovanju prizadevanja za spodbujanje kulture učenja v sektorju MSP
- Raziskovanje prilagojenega digitalnega portala, ki ponuja priložnosti za usposabljanje
- Spodbujanje prožnejše ponudbe programov izobraževanja odraslih ter individualnih proračunov za učenje in razvoj
Digitalna znanja in spretnosti za strokovnjake s področja IKT
- Institucije znanja, stranke izobraževalnega sektorja, vladne agencije in podjetja širijo nabor osebja in znanja na področju IKT v okviru pobude programa za človeški kapital na področju IKT.
- Sodelovanje med poslovno skupnostjo in izobraževalnim sektorjem v okviru pobud, kot so tehnološki pakt, agende človeškega kapitala in akcijski program Pametna industrija.
- Razvoj skladnega pristopa za povečanje števila mednarodnih študentov, ki ostanejo na Nizozemskem.
Digitalne spretnosti v izobraževanju
- Učitelji, vodje šol in vodstveni delavci uvajajo inovacije z učenjem med seboj in z zunanjimi stranmi;
- Digitalna pismenost med učenci in učitelji;
- Digitalni učni viri, ki so uporabnikom na voljo;
- Varna, zanesljiva in v prihodnost usmerjena infrastruktura;
- Strukturna pozornost etiki digitalizacije izobraževanja.
Časovnica/časovni načrt
Sprejetje – julij 2019. Ukrepi za obdobje 2019–2021
Proračun
Javni proračun za individualno učenje in razvoj, ki ga izvaja UWV (Agencija za zavarovanje zaposlenih)
Sodelovanje deležnikov
Vlada vodi prednostne naloge, opredeljene v strategiji, pri čemer za doseganje rezultatov sodeluje s podjetniki, regionalnimi znanstvenimi skupnostmi, organizacijami civilne družbe in podnacionalnimi oblastmi.
Sodelovanje deležnikov
Vlada vodi prednostne naloge, opredeljene v strategiji, pri čemer za doseganje rezultatov sodeluje s podjetniki, regionalnimi znanstvenimi skupnostmi, organizacijami civilne družbe in podnacionalnimi oblastmi.