O financiranju
Digitalna tehnologija/specializacija
Stopnja digitalnih veščin
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja
Gostinstvo in turizem, šport, osebne storitve, drugo
Posojila
Finančne rešitve za usposabljanje na podlagi delitve dohodka
Slovenska turistična organizacija je pripravila javno naročilo za prototipno fazo izvajanja reformnega dela nacionalnega Načrta za okrevanje in odpornost (NOO) za pametno, trajnostno in vključujočo rast, ki ga je v mesecu juniju napovedala na predstavitvi Strategije digitalne preobrazbe slovenskega turizma 2022 – 2026. Nacionalno informacijsko središče namreč predstavlja ključni in najobsežnejši ukrep Strategije digitalne preobrazbe slovenskega turizma 2022 – 2026 ter osrednje orodje za doseganje in spremljanje ciljev Strategije slovenskega turizma 2022 – 2028.
Prototipna faza vzpostavitve Nacionalnega informacijskega središča oz. »Market intelligence hub-a«, bo potekala 6 mesecev, od oktobra 2022 do marca 2023, implementacijska faza reformnega dela NOO bo skladno z mejniki NOO, izvedena do junija 2024. Zaradi kompleksnosti javnega naročila bodo pri izvedbi sodelovali strokovnjaki z večih področij: turizma, IT, analiz podatkovnih virov ter umetne inteligence in strojnega učenja. Arhitekturna in vsebinska zasnova Nacionalnega informacijskega središča se definirata skozi visoko interaktiven proces z deležniki na področju turizma.
Ocenjena vrednost javnega naročila je 300.000 evrov brez DDV.
Javno naročilo je objavljeno na: www.enarocanje.si.
Ponudniki morajo ponudbe do 12. 9. 2022 do 10.00, predložiti v informacijski sistem e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si.