O objavi
Digitalna tehnologija/specializacija
Stopnja digitalnih veščin
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja
Izobraževalne znanosti in izobraževanje učiteljev, podrobneje neopredeljeno
OECD je objavil letni pregled izobraževalne politike za leto 2022 z naslovom "Preoblikovanje poti za vseživljenjsko učenje". Na podlagi OECD-jevega okvira odzivnosti in odpornosti izobraževalne politike ter analize mednarodnih politik in praks iz več kot 40 izobraževalnih sistemov, ki je bila opravljena predvsem od leta 2020, so v tem poročilu predstavljena tri področja političnih prizadevanj za pospešitev preobrazbe v letu 2023.
1. Krepitev ustreznosti učnih poti:
- Izobraževalni sistemi morajo okrepiti svoje zmogljivosti za predvidevanje znanj in spretnosti, začenši s kratkoročnimi napovedmi
- Proaktivne in reaktivne prilagoditve možnosti izobraževanja in usposabljanja bi si morale na koncu prizadevati za opolnomočenje učencev za krmarjenje po širših spremembah
- Ocenjevanje učinka političnih prizadevanj za izboljšanje učnih poti mora postati bolj sistematizirano za večjo odpornost v prihodnosti
2. Olajšanje prehodov na osebnih poteh učencev:
- Močnejše povezave na osebnih poteh učencev skozi življenje lahko povečajo njihovo odpornost
- Države morajo še naprej podpirati učence, pri katerih obstaja večje tveganje, da predčasno opustijo šolanje
- Podpora beguncem pri ponovni vključitvi v učne ali zaposlitvene poti je časovno občutljiva
3. Spodbujanje aspiracij učencev:
- Strategije pomoči lahko pomagajo vključiti ciljne učence v izobraževanje, usposabljanje ali delovne priložnosti.
- Perspektive učencev je treba obogatiti in razširiti že v zgodnjem otroštvu
- Učeči se potrebujejo posredovanje in sodelovanje, da lahko prepoznajo in izkoristijo priložnosti