O objavi
Digitalna tehnologija/specializacija
Stopnja digitalnih veščin
Industrija - Področje izobraževanja in usposabljanja
Osnovne in splošne izobraževalne aktivnosti/izidi, podrobneje neopredeljeno
Ta študija je potrdila pomemben vpliv digitalne preobrazbe na ponudbe za stranke, poslovne modele delovanja ter delovne procese, naloge in dejavnosti. Poudarila je, kako te spremembe vplivajo na družbeno dinamiko delovnega mesta, od stilov vodenja in upravljavskih praks do samega doživljanja dela.
Ena od ključnih ugotovitev je bila, da se zaradi avtomatizacije dela diplomanti soočajo s strmejšimi krivuljami učenja, hkrati pa se soočajo z zmanjševanjem "varnih prostorov", v katerih se lahko učijo. To lahko ogrozi njihov uspešen prehod s fakultete v svet dela in si zasluži nadaljnjo raziskavo. Ta nova študija, ki je potekala v letu 2021, zajema vpogled v več kot 1000 ljudi, ki danes delajo na Irskem, in posebej preučuje, kako 12 % teh vprašanih, sedanjih irskih diplomantov, doživlja prehod s fakultete na delovno mesto.
Raziskava kaže, da diplomanti dejansko hitro prehajajo na naprednejše naloge in dejavnosti, ki zahtevajo višjo raven spretnosti. Poudarja tudi, da diplomanti niso prepričani o svoji poslovni spretnosti, reševanju problemov in tehnoloških spretnostih. Najbolj zaskrbljujoče pa so stopnje izgorelosti, o katerih poročajo diplomanti. Mogoče je, da je takšna stopnja izgorelosti povezana z zmanjšanjem varnega učnega prostora, ki so ga diplomanti prej uživali.