Otroci se bodo naučili, kako ustvariti lastne sprite, scene, zvoke itd. Naučili se bodo graditi različne težavnostne stopnje znotraj iger, lastne like, kako se klonira, dodaja skrite črte, drsna ozadja in programira zahtevnejše 2D igre.
Otroci se bodo naučili, kako ustvariti lastne sprite, scene, zvoke itd. Naučili se bodo graditi različne težavnostne stopnje znotraj iger, lastne like, kako se klonira, dodaja skrite črte, drsna ozadja in programira zahtevnejše 2D igre.
Razvoj programske opreme
Osnovno
Informacijske in komunikacijske tehnologije (IKT), drugo
Digital School
Slovenija
Slovenščina
Nacionalna pobuda
Tečaj
Samostojna ponudba
Ne
Da
Tečaj je razdeljen v dva sklopa. Prvi sklop učenja programskih konceptov v Scratch. Tečajniki bodo ustvarjali interaktivne zgodbe, igre in animacije z uporabo Scratch vizualnega programskega jezika, ki temelji na blokih. Naučili se bodo, kako ustvariti lastne sprite, scene, zvoke itd. Naučili se bodo graditi različne težavnostne stopnje znotraj iger, lastne like, kako se klonira, dodaja skrite črte, drsna ozadja in programira zahtevnejše 2D igre.
V drugem sklopu pa se učijo programskih konceptov s programiranjem mobilnih aplikacij in programov s pomočjo spletne aplikacije MIT APP Inventor, ki je program za programiranje mobilnih aplikacij v Android okolju. Izdelovali bodo interaktivne aplikacije z uporabo različnih senzorjev, kot so senzor časovnika, senzor pospeška, senzor bližine, senzor pedometra, senzor orientacije, senzor lokacije itd. Spoznali bodo tudi podatkovne baze in kako shraniti in pridobiti podatke iz svoje aplikacije. Ob koncu tečaja bodo tečajniki sposobni ustvariti svojo aplikacijo.