Digitalni načrt za družbene medije: kako delujejo, zakaj ne delujejo in kako jih popraviti, ki ga je pripravil Center za humano tehnologijo.
Digitalni načrt za družbene medije: kako delujejo, zakaj ne delujejo in kako jih popraviti, ki ga je pripravil Center za humano tehnologijo.
Digitalne veščine
Osnovno
Uporaba računalnika
Učni načrti izobraževanja
Center for Human Technology (CHT)
Evropska unija
Angleščina
Mednarodna pobuda
Osebe v srednješolskem / obveznem izobraževanju
Zbirka orodij za mlade neprofitnega Centra za humano tehnologijo (CHT) je brezplačen vir digitalnih spretnosti, ki obravnava uporabo družbenih medijev in pojasnjuje, kako delujejo v praksi.
Orodje za mlade, ki ga je navdihnila zamisel, da si vsakdo, ki uporablja družbene medije, zasluži vedeti, kako delujejo, je interaktivni načrt, ki ljudem ponuja možnost celovitejšega raziskovanja našega okolja družbenih medijev.
Gradivo je strukturirano v obliki različnih vodnikov, ki so interaktivni in enostavni za delo. Uporabljate jih lahko posamično ali pa z njimi delajo skupine in ekipe. Načrt se lahko uporablja tudi v učilnicah ali pri spletnih urah.
Vsak vodnik je uporaben sam po sebi in obravnava določeno temo. Hkrati pa vodniki najbolje delujejo, če jih uporabljamo kot celoten učni načrt. Namenjeni so izobraževalcem, da jih uporabljajo z mladimi med 13. in 25. letom starosti, vendar jih lahko uporablja vsakdo, da se seznani s temi vprašanji in si prizadeva za humano, trajnostno in pravično prihodnost.
Viri, razvrščeni v interaktivni zemljevid z različnimi barvami glede na temo, raven in osredotočenost, obravnavajo tehnološko in informacijsko okolje ter ponujajo nekaj smernic o tem, kako uporabljamo družbene medije in kako delujejo. Prvih pet vodnikov je združenih v skupino in obravnava vseprisotno moč družbenih medijev: zakaj so tako zasvojljivi, kako pritegnejo našo pozornost - in kakšna je cena naše pozornosti.
V prvem vodniku, Ekonomija pozornosti, si oglejte glavne ekonomske dejavnike, ki tehnološka podjetja spodbujajo k prodaji vaše pozornosti in vedenja, ter odkrijte, kako podjetja družbenih medijev služijo denar. V drugem vodniku, Prepričljiva tehnologija, se lahko poglobite v različne načine, kako tehnologija dejansko vpliva na nas in posledično spreminja naše vedenje. Družbeni mediji in možgani raziskujejo znanost o družbenih medijih in o tem, kako nas ohranjajo zasvojene. Za zaključek prvega sklopa vodnikov si oglejte še zadnjega: V naslednjem vodniku: Videnje posledic se poglobite v težave, ki jih je ustvarila tehnologija, in v to, kako izkrivlja naš pogled na svet,
Poseben vodnik, Poučevanje za humano tehnologijo, je namenjen vzgojiteljem, učiteljem, staršem in skrbnikom, ki jih zanima več o potrebi po humani tehnologiji in o tem, kako prilagoditi metode poučevanja trenutni realnosti informacijskega okolja.